Odluka o provedbi jednostavne nabave – Elektrokirurska platforma za operacijsku salu Poziv na dostavu ponuda – Elektrokirurska platforma za operacijsku...
Javna nabava
Provedba postupaka javne nabave
Plan nabave za 2021. godinu
- Plan nabave za 2021. godinu – usvojen: 27. studeni 2020. god.
- Plan nabave za 2021. godinu (1. izmjena i dopuna) – usvojen: 27. siječnja 2021. god.
- Plan nabave za 2021. godinu (2. izmjena i dopuna) – usvojen: 25. veljače 2021. god.
Plan nabave za 2020. godinu
- Plan nabave za 2020. godinu – usvojen: 29. studeni 2019. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (1. izmjena) – usvojen: 30. siječanj 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (2. izmjena) – usvojen: 27. veljače 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (3. izmjena) – usvojen: 31. ožujka 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (4. izmjena) – usvojen: 27. travnja 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (5. izmjena) – usvojen: 28. svibnja 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (6. izmjena) – usvojen 26. lipnja 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (7. izmjena) – usvojen 28. srpnja 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (8. izmjena) – usvojen 27. kolovoza 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (9. izmjena) – usvojen 29. rujna 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (10. izmjena) – usvojen 29. listopada 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (11. izmjena) – usvojen 27. studenog 2020. god.
- Plan nabave za 2020. godinu (12. izmjena) – usvojen 23. prosinca 2020. god.
Registar sklopljenih ugovora za 2020. godinu
- Registar ugovora o javnoj nabavi za 2020. godinu (datum ažuriranja: 31.7.2020)
Registar sklopljenih ugovora za 2019. godinu
- Registar ugovora o javnoj nabavi za 2019. godinu (datum ažuriranja: 31.7.2020)
Registar sklopljenih ugovora za 2018. godinu
Registar sklopljenih ugovora za 2017. godinu
Registar sklopljenih ugovora za 2016. godinu
Evidencija jednostavne nabave manje od 20.000,00 kn (bez PDV-a) za 2020. godinu
Evidencija jednostavne nabave manje od 20.000,00 kn (bez PDV-a) za 2019. godinu
Evidencija jednostavne nabave manje od 20.000,00 kn (bez PDV-a) za 2018. godinu
Evidencija bagatelne nabave manje od 20.000,00 kn (bez PDV-a) za 2017. godinu
Evidencija bagatelne nabave manje od 20.000,00 kn(bez PDV-a) za 2016. godinu
Pravilnik o provođenju postupaka jednostavne nabave
Na temelju članka 28. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016), Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (NN 101/2017) i Revizijskog izvješća Zadarske županije KLASA: 005-01/18-1/2; URBROJ: 2198/1-16-18-7 od 21. svibnja 2018 i u skaldu s dogovrenim i prihvaćenim “Planom djelovanja”, objavljuje se posebno godišnje Izvješće o izvršenju Plana nabave za 2018. godinu po Predmetu nabave i sklopljenim Ugovorima:
Izjave o spriječavanju sukoba interesa
- Marina Dujmović Vuković
- Nikica Miletić
- Tihomir Dunatov
- Zoran Škrgatić
- Jurica Kučić
- Natasa Lisica Sikic
- Julija Seric
- Paula Mijolovic
- Ivo Klarin
- Lada Gilić Šipicki
- Dragan Klarić
- Duje Mitrovic
- Emil Bolonja
- Vesna Dobrić Telesmanić
- Zeljko Culina
- Zoran Skrgatic
- Slavica Kastela
- Tihomir Dunatov
- Tomislav Knez
- Tomislav Soric
- Robert Karlo
- Rade Skarica
- Nino Funcic
- Nikica Miletic
- Neven Birkic
- Nataša Lisica Sikic
- Morana Ivancevic
- Melanija Razov Radas
- Marina Dujmovic Vukovic
- Marijana Nadinic
- Marijana Magas
- Marijan Kovacic
- Marija Skara Kolega
- Marija Ljubicic
- Maja Grandov
- Lucija Antic
- Linda Pavic
- Klaudija Gospic Smolic
- Kazimir Markulin
- Katija Nikpalj
- Joško Pavic
- Jogen Patrk
- Jasa Pavic
- Ivana Muzanovic
- Irena Uzovic Frakin
- Ines Leto
- Igor Matic
- Hrvoje Paic
- Gordana Simunov Karuza
- Edi Karuc
- Dusko Dubroja
- Drazen Zekanovic
- Dragana Jurlina
- Darko Dilber
- Dario Nakic
- Darija Katusa
- Danijel Sekula
- Boško Katic
- Anita Grbic
- Ana Salov
- Ana Mavar
- Ana Didovic Pavicic
- Stipe-Bjeliš
- IMPELINEKS d.o.o., Ferde Livadića 2, Zadar, OIB:67902364260
- RIVA LIBURNA d.o.o., Ulica Mak Dizdara 48, Zadar, OIB:82715829973
Objava poziva na dostavu ponuda
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA ZA POSTAVLJANJE SAMOPOSLUŽNIH APARATA
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA ZA POSTAVLJANJE SAMOPOSLUŽNIH APARATA
Ostali medicinski potrošni materijal
odluka o provedbi nabave – Ostali medicinski potrošni materijal Poziv na dostavu ponuda – Ostali medicinski potrošni materijal
Holter rekorderi
ODLUKA O POCETKU- HOLTER REKORDERI Poziv na dostavu ponuda – Holter rekorder – kom. 2
Natječaj za davanje u zakup dijela poslovnog prostora za postavljanje samoposlužnih aparata
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA ZA POSTAVLJANJE SAMOPOSLUŽNIH APARATA
Natječaj za davanje u zakup zemljišta za postavljanje kioska
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP ZEMLJIŠTA ZA POSTAVLJANJE KIOSKA
Natječaj za prodaju CT cijevi rashodovanog uređaja za komjuteriziranu aksijalnu tomografiju (CT) Somatom Sensation 16
Javni natječaj za prodaju CT cijevi rashodovanog uređaja za komjuteriziranu aksijalnu tomografiju (CT) Somatom Sensation 16 Opće bolnice Zadar...
Potrošni materijal za uređaj izvantjelesne membranske oksigenacije – ECMO
ODLUKA~1 Poziv na dostavu ponuda – Potrosni materijal za uredaj izvantjelesne membranske oksigenacije – ECMO
Holter rekorder- kom. 2
odluka o ponistenju -Holter rekorder – kom. 2
Nadogradnja BIS-a za povezivanje na CUS (modul evidencija opreme)
Odluka o pocetku postupka jednostavne nabave Poziv na dostavu ponuda-Nadogradnja BIS-a za povezivanje na CUS (modul evidencija opreme)
Poziv za dostavu ponude za: Pregled i čišćenje ventilacijskih i rashladnih sustava u prostorima operacijskih sala
poziv-na-dostavu-ponuda-Pregled-i-ciscenje-ventilacijskih-i-rashladnih-sustava-u-prostorima-operac
Poziv za dostavu ponude za nabavu: HEPA filteri za ventilacijske sustave
poziv na dostavu ponuda – HEPA filteri za ventilacijske sustave
Osobna računala i računala oprema
Odluka o pocetku-Osobna racunala i racunalna oprema Poziv na dostavu ponuda – Osobna racunala i racunalna oprema
Održavanje LIS-a
Odluka o pocetku – Odrzavanje LIS-a Poziv na dostavu ponuda- Odrzavanje LIS-a
Odluka o odabiru za Potrošni materijal za provedbu edukativnih aktivnosti u sklopu projekta „Vaša sigurnost je u našim rukama“ evid. br. (05/JN-UG/19)
04 Zapisnik o otvaranju ponuda – dezinficijensi2 05 Odluka o odabiru -dezinficijensi2
Kremiranje organskog materijala
Odluka o početku postupka jednostavne nabave – Kremiranje organskog materijala 2. Poziv na dostavu ponuda – Kremiranje organskog materijala
Usluge organizacije online predavanja za provedbu edukativnih aktivnosti u sklopu projekta “Vaša sigurnost je u našim rukama“
Poziv na dostavu ponuda Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda Odluka o odabiru
Usluge redovitog održavanja plazma sterilizatora
ODLUKA O POCETKU POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE- Usluge redovitog odrzavanja plazma sterilizatora Poziv na dostavu ponuda – Usluge redovitog odrzavanja plazma...
Ponovljeni poziv na dostavu Ponuda – Potrošni materijal za provedbu edukativnih aktivnosti u sklopu projekta “Vaša sigurnost je u našim rukama”
02.1 Ponovljeni Poziv na dostavu Ponude potrošni materijal